måndag 9 november 2009

Vem är snubben?!

Den här killen lade till mig som vän på facebook för länge sedan. Sen dess har jag mailat honom flera gånger och frågat vem han är och hur vi känner varandra, men han vägrar svara!

Jag har flera gånger försökt provocera fram ett svar genom att tagga honom på underliga bilder i mitt fotoalbum, bland annat. Men inte ens det hjälper! Så nu skriver jag här istället... han verkar ju vara lite speciell.

Jag är ett synt å plågat djur! som vill ha kompisar!

Så har han skrivit om sig själv. Och att han gillar fiske, KISS (...rockbandet, hoppas jag?!!!!) och att kolla på bonde söker fru.

En gång inbillade jag mig att jag såg honom i verkligheten också. Men det kan ha varit en synvilla? Jag kände mig rätt underlig den dagen, kan jag väl erkänna..


Så.. är det någon som känner till människan?! (Den med bäst tips får en hemlig belöning!)

-














Bjärven.

3 kommentarer:

  1. haha! kanske nån hemlig beundrare? ;D

    SvaraRadera
  2. Hm... Känns lite som att han har fått syn på din presentationsbild av en slump (du kanske är någon kompis kompis kompis på FB?) och lagt till dig som vän för att du är söt. :)

    SvaraRadera
  3. Bella: Inte tillräckligt hemlig, dock!=|

    Lillnettan: Jo, så kan det absolut vara, men svårt att säga.. med tanke på att han vägrar svara på mina mail! *morrar*

    SvaraRadera