lördag 7 november 2009

<--- Från det ena... till det andra! --->

För er som inte vet om det så heter han Christian. Dvs, han som gav mig muggen och fick mitt hjärta. Lite så. Och som jag får helt sjuka abstinens av så fort han är för långt borta. Det är nästan lite fånigt.

När jag gjorde slut med Olof så blev de flesta rätt chockade. Till och med jag själv, på sätt och vis. Men känslor är sällan logiska och svåra att ignorera, i synnerhet vissa av dom... sen blev det som det blev, helt enkelt.

I själva verket är jag rätt förvånad över att saker och ting kan falla på plats så snabbt igen. Att man hittar någon som man inte bara blir vansinnigt förälskad i utan som också faktiskt är riktigt bra för en.. på alla sätt och vis!!

Även om jag inte sovit i min egen lägenhet på drygt två månader, så är det inte förrän nu det är officiellt - Jag har faktiskt flyttat, igen.


Sånna här kort har ni väl aldrig fått från mig tidigare?!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar