lördag 7 november 2009

Hoppsan? Jag tror jag dog lite.

Det var någonting som hände när jag var uppe i norrland förut. Kanske var det seglivade sjukdomen jag råkade dra på mig, frustrationen över att inte kunna göra vad jag ville den korta stunden jag var där eller helt enkelt saknaden efter personen som en gång köpte den "stabila muggen" till mig (...för ingen trodde väl att det bara var en mugg jag saknade egentligen?!) Troligtvis en kombination av allting.

Det var helt obeskrivligt skönt att komma hem igen, men det tog ett bra tag innan jag landade påriktigt. Faktum är att jag kände mig rätt nollställd. Länge. Och jag har varit rätt svår att få tag på, både på mobilen och MSN.

Men nu är allt som det ska vara. Igen. Och jag ska börja blogga lite mer. Fast det är mycket som har hänt sen sist, mest på insidan.. men också en del fysiska förändringar såklart.

Ett tag tänkte jag faktiskt starta en helt ny blogg, bara för att markera att det på sätt och vis känns lite som att jag lever ett helt nytt liv nu. Men sen blev jag lat och nöjde mig med att ändra bloggens utseende istället (det är inte klart än.. )!

Och vem vet.. kanske är det just vad jag borde göra? ...att fortsätta på mina gamla projekt istället för att lägga ned dom totalt efter en viss tid och påbörja helt nya, alltså.

Tja, vi får väl se vad som händer. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar